? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 20, 2009

生命圓舞曲片尾曲:原諒

原來愛不代表了解
我對你的責備和埋怨
都變成妳心裡的結
很高興妳肯幫我去發現

每顆心都是一個世界

於是我能更靠近一點

看到你的另外一面

當我原諒妳曾給我的傷

我的悲痛也得到釋放

我想許多讓人流淚的人啊

其實心裡也很徬徨也很沮喪
當我原諒你曾讓我失望

我們臉上都有了陽光

我想許多冷漠倔強的人啊

其實是怕承認自己很需要愛
當我原諒你曾給我的傷
我們臉上都有了陽光

0 comments: